Infl logo
@zajicovafighter Veronika Zajícová

Veronika Zajícová
@zajicovafighter

Přihlášení

Pro kontaktování @zajicovafighter je potřeba být přihlášen.

Bio
Jsem několikanásobná mistryně ČR v boxu, vicemistryně Evropy v boxu, mistryně ČR a SK v MMA. Dále mám spoustu dalších ocenění v oblasti sportu i mimo něj. V dětství jsem se účastnila různých soutěží miss, na což už teď ale nemám bohužel čas.Kromě sportu a fitness se věnuji modelingu, fashion, beauty, cooking, lifestyle, animals, traveling...Trénuji box, MMA, fitness, bodybuilding...Umím reprezentovat sportovní i módní značky, oblečení, obuv, sportovní doplňky a sportovní výživu. V rámci prezentace a lifestyle jsem již předváděla i auta, kola a motorky.Těším se na spolupráci. Věřím, že nebudete litovat.
Sociální účty
Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Instagram
110,900
Infl skóre
Dostupné s aktivací

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.