Infl logo
@terezberec Tereza Berecová

Tereza Berecová
@terezberec

Přihlášení

Pro kontaktování @terezberec je potřeba být přihlášen.

Bio
Jsem studentkou mezinárodních vztahů, která se aktivně zajímá i o módu a beauty svět a miluje cestování. Půl roku jsem měla možnost studovat v Římě, dalšího půl roku v Paříži a obě města mi silně přirostla k srdci. Můj osobní styl se dost podobá francouzské a italské eleganci, která na mě určitě zanechala nejvíce vlivu. Můžete ale u mě nalézt prvky skandinávského stylu. Líbí se mi přirozenost a udržitelnost, jsem zastánce pomalého a klidného životního stylu (aka dolce far niente, nebo slow-life).
Sociální účty
Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Instagram
2,900
Tiktok
8,100
Infl skóre
Dostupné s aktivací

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.