Infl logo
@marketa-v-troube Markéta Chovancová

Markéta Chovancová
@marketa-v-troube

Přihlášení

Pro kontaktování @marketa-v-troube je potřeba být přihlášen.

Bio
Jsem maminka dvou malých dětí a baví mě pro celou rodinu péct a vařit zajímavé recepty z poctivých surovin. Baví mě posouvat se dál v tom, co mě baví a ukazovat lidem, že pečení není žádná věda a úplně všichni zvládnou i zdánlivé složitosti jako jsou makronky, Pavlovy, věnečky a podobně. Podle mých srozumitelně a podrobně sepsaných receptů a videopostupů to zatím zvládli vždycky všichni a hned napoprvé. Do budoucna to chci zase posunout někam dál, prvním krokem je vydání kuchařky, která vyjde už letos na podzim.
Sociální účty
Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Instagram
146,200
Infl skóre
Dostupné s aktivací

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.