Infl logo
@angie-mangombe Angie Mangombe

Angie Mangombe
@angie-mangombe

Přihlášení

Pro kontaktování @angie-mangombe je potřeba být přihlášen.

Bio
Krásný dobrý den, jmenuji se Angie, jsem maminka od už skoro tříletého chlapečka. Baví mě hudba, beuty, móda, fitness, box, jídlo, cestování, tanec, zpěv. Svoje sledující jsem získala nejprve z aplikace tik tok, potom následovala reality show Like House a následně výměna manželek. Dále také díky známé organizaci bojových sportů Clash of the stars, kde působím do teď. Momentálně stále tvořím obsah na socialní sítě, který se pohybuje právě kolem hudby, módy, beuty, mého syna a nebo z tréninků na zápas.
Sociální účty
Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Instagram
9,700
Tiktok
129,300
Youtube
4,400
Infl skóre
Dostupné s aktivací

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.