Jsem energická Moravačka žijící v Itálii, food & lifestyle content creator a velká milovnice gastronomie i vaření. Sdílím s nadšením recepty, cestování i každodenní inspiraci z Itálie, kterou sledující milují.
Moje komunita se ráda zapojuje, má skvělý engagement (aktuálně kolem 2,6 %) a oceňuje hlavně autenticitu a osobní doporučení.
Nabízím tvorbu poutavého foto i video obsahu (UGC, reels, carousely, stories), možnost soutěží i dlouhodobější spolupráce.
Díky zkušenostem s copywritingem a tvorbou vlastní kuchařky umím značku podpořit i články či recepty.
Značkám přináším italsko-moravský dotek, kreativitu a autentické propojení s komunitou, která se zajímá o jídlo, italský životní styl, cestování a inspiraci.
Ve svých videích také často ukazuji nejen italské prostředí, ale i svého 4nohého mazlíka, Rotweillera Iva.
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
-
-
-
Přístup k metrikám a zprávám je omezen
Přístupem do databáze získáte všechny metriky a možnost oslovovat influencery přímo na influ.
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS
100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce
kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20
patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo
povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Michaela Šticová najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.