Infl logo
Vytvořit účet
Email

Jsi tu poprvé? Zaregistruj se.

Influencer
Marvanka Jein
Marvanka Jein Jana Marvanová

Jana Marvanová
Marvanka Jein

Kategorie influencera
Poslední spolupráce
Bio
Mé jméno je Jana Marvanová a již několik let bloguji, natáčím videa a věnuji se modelingu. Život si užívám na plno a k tomu se i snažím nabádat své sledující. Nadevše miluji cestování, psaní, knihy, fitness a zdravý životní styl, i když nepohrdnu vínem či šampaňským. Studui obor média a v médiích také pracuji. Založila jsem projekt Instawomen club. Jako skoro každá žena miluji módu a kosmetiku, proto jsem si udělala i akreditovaný kurz ministerstvem školství make-up artistku a poté i stylistku. Prostřednictvím sociálních sítích se snažím přinést lidem radost a úsměv na tváři. No a ne nadarmo se mi říká růžová lady. Pro více info můžete mrknout na ING či mi rovnou napsat. Přeji hezký den.
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
34,700
6,400
Přístup k metrikám a zprávám je omezen
Přístupem do databáze získáte všechny metriky a možnost oslovovat influencery přímo na influ.
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Jana Marvanová najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.