Infl logo
Vytvořit účet
Email

Jsi tu poprvé? Zaregistruj se.

Influencer
Katys
Katys  Katka Kameníková

Katka Kameníková
Katys

Kategorie influencera
Poslední spolupráce
Bio
Portfolio www.katkakamenikova.cz Před kamerou se cítím jako ryba ve vodě. Jsem nadšená, když sdílím své myšlenky, informuji a motivuji publikum. Jsem Katka, a jak už jsem psala, před kamerou se cítím jako ryba ve vodě. Jsem nadšená, když sdílím své myšlenky, informuji a motivuji publikum. Proto je pro mě UGC tvorba cestou, jak se mohu kreativně vyjádřit. Zkušenosti s mluvením na kameru čerpám z předchozího podnikání,kde jsem vedla webináře, různé prezentace a profesionální úroveň v komunikaci před kamerou byla nutnost. Jsem hrdou matkou pěti úžasných dětí a ve svých 37 letech si užívám vášeň pro online svět. Ta trvá už tři roky, a protože jsem si vždy zakládala na férovosti a otevřenosti, v poslední době jsem automaticky propadla UGC, tedy tvorbě autentického obsahu pro značky.
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
6,204
-
Přístup k metrikám a zprávám je omezen
Přístupem do databáze získáte všechny metriky a možnost oslovovat influencery přímo na influ.
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Katka Kameníková najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.