Infl logo
Vytvořit účet
Email

Jsi tu poprvé? Zaregistruj se.

Influencer
Jan Lukačevič
Jan Lukačevič Jan Lukačevič

Jan Lukačevič
Jan Lukačevič

Kategorie influencera
Poslední spolupráce
Bio
Pracoval jsem pro Akademii věd, spolupracoval s Evropskou kosmickou agenturou a NASA a sbíral zkušenosti, jak vědu a složitá témata komunikovat. Před pár lety jsem v rámci kampaně #jetovtobě založil laboratoř Marsonaut, tedy laboratoře pro pěstování rostlin v podmínkách jako na Marsu. Tahle kampaň kromě zajímavé vědy nakonec posbírala i několik cen Effie. Nyní se věnuju kromě svojí běžné práce v oblasti inovací a vesmíru hlavně popularizaci vědy a technologií. Zajímá mě udržitelnost, dobrovolnictví, role mužských vzorů ve společnosti a společensky zodpovědný přístup k práci na sítích. Pokud tedy máte složité téma, technologický produkt nebo zkrátka potřebujete něco vysvětlit, jsem tu pro vás.
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
17,300
Přístup k metrikám a zprávám je omezen
Přístupem do databáze získáte všechny metriky a možnost oslovovat influencery přímo na influ.
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Jan Lukačevič najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.