Infl logo
Vytvořit účet
Email

Jsi tu poprvé? Zaregistruj se.

Influencer
Haniihanselkova
haniihanselkova Hana Hanselková

Hana Hanselková
haniihanselkova

Kategorie influencera
Poslední spolupráce
Bio
Jmenuji se Hana Hanselková, je mi 26 let a pracuji jako brand manažerka. Na starost mám veškeré marketingové aktivity v České republice pro značku Delimano s přesahem na sociální sítě a vytvářením contentu pro centrální tým (celkem 19 zemí ve střední a východní Evropě). V současné době studuji MBA v oboru Marketing. V rámci sociálních sití nabízím promo na svém profilu, ale více se zaměřuji na dodávání obsahu různým značkám - převážně z oboru vaření a kuchyňských spotřebičů. Ale neváhejte se na mne obrátit i s dalšími obory. Z mé strany není problém vytvořit foto i video obsah. Mimo tvorbu contentu také s manželem rádi cestujeme a objevujeme nové země i města.
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
3,800
Přístup k metrikám a zprávám je omezen
Přístupem do databáze získáte všechny metriky a možnost oslovovat influencery přímo na influ.
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Hana Hanselková najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.