Infl logo
Vytvořit účet
Email

Jsi tu poprvé? Zaregistruj se.

Influencer
Andy
Andy Andrea Kolářová

Andrea Kolářová
Andy

Kategorie influencera
Poslední spolupráce
Bio
Jsem brand manažerka, která miluje cestování, sport, módu, kosmetiku a ráda objevuje nová místa a sbírá nové zážitky. Ve volném čase mě baví tyto mé aktivity a novinky sdílet a inspirovat tak ostatní. V minulosti jsem pracovala i několik let jako modelka, u nás i v zahraničí, takže vím, co to znamená propagovat značku i před kamerou i za ní, jako klient.Měla jsem už tu čest spolupracovat jako influencer se značkami jako jsou Swarovski, Apart, L’Oréal Paris, Douglas, Kerastáse, Kiehls, Liyoga, aktuálně spolupracuji se Swappie a jsem tváří jejich kampaně, v minulosti jsem tímto způsobem propagovala i kartáček Philips. V případě zájmu ráda samozřejmě zašlu reference.
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
7,355
Přístup k metrikám a zprávám je omezen
Přístupem do databáze získáte všechny metriky a možnost oslovovat influencery přímo na influ.
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Andrea Kolářová najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.