Infl logo
Vytvořit účet
Email

Jsi tu poprvé? Zaregistruj se.

Influencer
Andrejka.Rubinova
Andrejka.Rubinova Andrea Rubínová

Andrea Rubínová
Andrejka.Rubinova

Kategorie influencera
Poslední spolupráce
Bio
Jsem holka se stálým úsměvem na tváři. Snažím se na všem a na všech vidět to pozitivní. Když si potřebuji pročistit hlavu, zacvičím si jógu, nebo si jdu zaběhat. Zúčastnila jsem se již i několik běžeckých závodů. Miluju kavárny, kávu a sladké, což jde ruku v ruce. Studovala jsem marketing, který mě baví a aji se jim živím. Když jsou peníze a čas tak cestuju! Všude možně, ale nejčastěji si zaletím někam po Evropě na prodloužený víkend a s batohem na zádech. Mým dalším koníčkem je fotografování. Baví mě to a aktuálně si tvořím své portolio na IG jako @anda.fotografka. Párkrát jsem stála před foťákem jako modelka, například pro udržitelnou módu Happy Nature (moje první spolupráce).
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
823
-
Přístup k metrikám a zprávám je omezen
Přístupem do databáze získáte všechny metriky a možnost oslovovat influencery přímo na influ.
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Andrea Rubínová najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.